Posts

Showing posts from June, 2016

Kuih Sod Baa Raa Ramadhan

Image
kuih apa yang sedap Ramadhan ni tanya si miss 4 Rania Rania suka makan kuih sosej...hahah sosej,,bukan kuih sebab banyak kuih dijual di Bazaar so dia tanya
itulah julung kali bawak anak ke Bazaar faktor keselamatan satu faktor nak berjalan tu tak larat nak pegi ok bab nak balik tu rasa macam nk duduk n berbuka kat situ
ohh jawapan pada persoalan kuih sedap tadi saya lantas jawab pada budak 4 tahun kuih sod baa raa - lah yang paaaaaaaling sedap Rania sebut balik dengan perlahan sod-baa-raa (?) ada tanda seru gitu ye...kuih sod-ba-raa
kuih apa tu?  soalan bola tanggung sudah kuagak..heheh
nak tengok nak tengok kuih tu haaa sudah!
ok balik nanti Nia tanya abah ok.. haaaa jawapan selamat nampak....
berjaya balik rumah dengan juadah tapi tanpa kuih sodd-baa -raa nia trus tnya abahnya abah kuih sod baa raa tu kuih apa
agak kecengangan encik suami and then he got it very fast sambil menjeling of kos
nasib baik dilayannya budak yng eager nak tau tu
dia tanya knapa nia nak tau... nia nk rasa la sebab mama kata sedap
hahahah agak2 …