Regency Jerai Hills Resort : Permata Gurun...


usai dari BV langkawi homestay pantai cenang
homestay di kawasan kg yang permai
dekat dengan pantai cenang
lagi murah harganya
kami bergerak pulang ke key el
singgah di GURUN


siapa sangka..
gurun memang cantik..
saya whatsapp kawan-kawan dan minta mereka teka
di mana gambar ini diambil
rata-rata menjawab cameron highland Malaysia
jawapannya :SALAH

gambar ini diambil di..
Gurun, kedah Malaysia
lebih tepat

Jeraihill Regency Resort

ternyata saat kunjungan saya bersama keluarga
momennya lebih indah
daripada info saya dapat di blog
kerana bunga hydrangea sedang mekar berkembang
geramnyaaaa
bunganya fluffy dan menggeramkan!

memanjat Jerai lebih kurang 12km
tak terasa penatnya
bila lihat suasana Jeraihill
pada saya di sini sangat tenang lagi merehatkan
ianya just simple and sweet
sangat sesuai untuk kunjungan keluarga dan yang tersayang

ramai pasangan pengantin jalani sesi fotografi di sini
saya pun rasa mahu reshoot wedding album di sini =)

ada pool
pemandangan cantik
makanan ok
ada gerai makanan di luar gate Jeraihill
tapi akan tutup jam 7 malam
elok kalau boleh bawa makanan sendiri =)

jom layan gambar


tak puas2 snap gambar hydangeas ni


sangat menggeramkan!









 ada couple shoot wedding ..rezki u oll lah masuk blog 





nak info dan booking, boleh hubungi:


Jalan Kaki Bukit, 08300 Gurun, Kedah, Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..