spa bonda with love


bila nak balik kg?
tanya bonda pada saya tru telefon
blum tau lagi mak..susah nak cuti serentak
tambah budak2 pulak sekolah...
saya macam beri alasan..

bukan apa..tambah bonda
mak nak pesankan satu barang..
wahhh...apakah....?
.....................................

akhirnya...ada kesempatan bonda hadir ke rumah kami
instead of kami yang balik kg =)
sebab ipar saya bersalin di Johor
bonda transit dulu Enstek dan berlepas ke JB

ni barang yang mak nak bagi tu..
kata bonda dengan satu karung besar barang
bau wangi haruman herba menusuk hidung
macam familar je baunya

saya teliti barang tu
ooh uncang herba
siap uncang tuuuu

bukan apa, kata mak
alang2 kutip herba bagi menantu 
untuk mandian mommy n baby baru bersalin
elok mak buat banyak terus
pegun saya kagum

mak dah buah uncang/sachet
pandai2lah awak buat marketing
kata bonda yang buat saya sedikit ketawa
wahhh interprising nampaknya bonda saya

saya sendiri terus rebus dan buat air mandian
ingat time2 berpantang dulu
mandian herba inilah yg diguna setiap hari


suami saya yang sakit kaki/tendinitis pun guna uncang yang sama,,,,
buat rendaman kaki..lega....

pernah saya beli sachet mandian dari jenama dan produk femes juga
tapi 2 kali rebusan dan hilang bau, warna dsb
almaklum orang berniaga
tapi sachet yang bonda buatkan dgn kasih sayang
dan sentuhan kampungnya itu
boleh bertahan sehingga lebih 5 kali rebusan!
saya dah try
dan sangat konfiden dgn herba2 pilihan yang segar
yang saya telah gunakan sepanjang berpantang untuk 4 cahayamata =))
anak2 saya yang 4 ni memang takde jaundice
mungkin berkat khasiat mandian herba untuk bayi juga

ni nak promote sikitlah kannn
bukan nak berniaga sangat pun
sebab benda dah ada
dan..
sebab uncang2 ni dah semerbak harum dalam bilik saya
perlu di sebarluaskan segera haruman dan manfaatnya...


herba mandian untuk seisi keluarga
herba pilihan warisan bonda


* mandian harian seisi keluarga
* mandian berpantang/ibu bersalin
* mandian herba untuk bayi/cegah/ubati jaundice
* rendaman kaki
* mandi lulur
* lelaki, wanita, kanak-kanak



RM10 (3 pek/uncang)
postage $6
(free postage untuk belian >$30)

tel/sms/whatsapp
rose 012-331 3020

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..