KeMeNsAh Chalet...

 
dusuntua.com

sekilas dengar kemensah, rasa macam area di kawasan Negeri Sembilan.
erk..geografi dapat berapa tu???
rupanya ia tempat mandi mandi cantik
hanya di Ampang Selangor!
lebih fokus, belakang zoo negara!

2-3 posting saya nampak di fb kawan-kawan
terliur jugak
bila nampak air sungai
suasana tenang
ada bbq
chalet comel...
rimba merimbun

selalunya kami ke Janda Baik
untuk tujuan percutian pendek
tapi kemensah ni area2 tu jugak la
kira adik kpd Janda yg baik ni :)

saya dah lali dengan pantai, almaklum orang Langkawi :)
(nak ke langkawi, jom ke homestay saya BV-Pantai cenang)
 ini homestay saya di Langkawi
=))




rasa nak bercuti dekat-dekat
tapi best
budak-budak boleh mandi manda

saya buat navigasi sket
ini infonya...


ni antara info menarik khusus bagi tempahan kEMENSAH

WARISAN HATI RIMBA, KEMENSAH
CHALET 4 PAX RM80

KAK ELLY 0193416195
ISNIN 0133441282
ALAN 0177789734

CELI 0193773413



Comments

  1. salam...blh tlng delete kan no kak elly dan isnin dari warisan hati rimba ...handfon pemilik telah hilang dan no ini telah dipakai oleh pihak yang tidak bertanggungjawab..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..