..live in the past


selamat tahun baharu 2014
better late than never kan
masih belum terlambatnak ucap...

isu tahun baharu biasanya azamlah..
kadang malas nak berazam
sebab macam retorik je
biarlah diri sendiri yang faham
apa yang nak diazamkan
tercapaikan azam itu.....

apa yang obvious..
bila di bulan januari tahun baharu ni
ada tabiat yang dok ingat lagi kat 2013
sebab bila tulis tarikh..
8hb jan 2013!
aik? 2013 lagi?
tu namanya tabiat..
kita kan dah terbiasa dgn 2013
jadi bila thn dah beranjak pun
masih terbawa-bawa
teknikal matter je tu

tapi...
bila asyik teringatkan 2013 
nampaknya,,, bak kata omputih..
ALWAYS LIVE IN PAST!
kenapa?
BECAUSE IT IS LAWAYS CHEAPER!
hahahah 2013, harga ais belum naik ma..
belum cerita tentang minyak, gula dsb...
jadi lebih baik kalau dapat hidup di masa lampau kan?

tapi apa nak buat..
life goes on...
apa yang ada di depan
hadapilah dengan tabah

jangan sekadar mohon dengan Allah supaya urusan dipermudah...
doalah untuk Allah anugerahkan hati yang tabah!

selamat tahun baharu
moga senantiasa dirahmati dan diredhoi...

amin!

salam manis
roselangkawi :)

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..