Chiffon twist..emm alahai


sumber 
saya sedang beralih dari lycra ke chiffon
shawl pun dah banyak juga chiffon
ada sahabat jual chiffon twist
saya try dulu satu

warna dan ciri menepati
tapi sedikit "keras" dan panas
kawan punya pasal
ambil lah satu...

al kisah..
saya biasa beli either direct atau online
kadang tak sempat beli direct
saya online aja

tapi bila online ni, tawakkal tinggilah jugak
takut yg dipandang  lain, dipakai lain

tapi yg mudahnya bila beli online..
payment dan urusannya mudah
kita bayar dan dapat/pos

kawan saya ni
baru berniaga agaknya
saya minta no.akaun lah
senang nak transfer payment
dia taknak..nak terima cash!
dan nak jumpa...
aduiii.

dah tu,,janji nak jumpa ikut time dia pulak
patut kita nak bayar, ikut time kitalah...
customer is always right apa...
again..kawan punya pasal..layan jelah

rupanya strategi..
dia insist nak face-to-face dgn kita supaya ..
dia boleh promote tudung lain jugak

saya ni bukan gila membeli pun
beli ikut keperluan dan kemampuan jugak..
kalau sehelai dah berpuluh ringgit..
takkan saya nak beli sampai 10 kot..
apa pun strategi itu nampak mcm sedikit "annoying"
saya rasa nak juah-jauh je dgn dia
macam kena paksa kan...

susah jugak...
lain kali beli online jelah
so..no heart feeling...
sekian

salam tudung chiffon twist
gambar di atas hanyalah hiasan
@

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..