sama tak3x...?


dah hari-hari dok baca blog ben ashari
geram tengok si qhaliff iman
anak teruna ben
mana taknya,,
hari-hari dok appear kat dashboard
tapi memang geram kat qhaliff, makin hari makin cerdik
(takmo cakap macam sapa coz bapak dia hari-hari dok cakap macam dia...jangan marah ben)
tak kiralah macam mana pon, saham mak dia tetap ada kat situ..heh

bila meneliti kisah qhaliff
rasa tak rasa kekok sangat sebab saya ada rania
yang punya crita yang sama
cuma geli hati bila tgk gelagat qhaliff dan rania yang hampir serupa
almaklum..budak-budak..

tapi dah lama dok perasan sendiri
nak buat posting segan pulak
iyelah, anak blogger ternama
kang dikata nak tumpang populariti pulak..iye tak

tapi takpelah..
saya pun nak jugak crita sal anak saya

rania tengah makan nasi impit
pinjam jap gambaq qhaliff dari blog bapak dia


yang buat terkait dengan qhaliff iman ni sebab
saya dok perati..
qhaliff dan rania neh macam sama
tu yang nak suruh tgk..
sama tak..3x?
mungkin rania pun sepet macam qhaliff
(kami sampai la ni dok pk, datang dari mana sepet si rania neh)
tapi ramai yang cakap..macam maknya...jangan mare

apa pun, doa banyak2 moga si kecil gembira, sihat sejahtera dan jadi anak berguna
siapa lagi nak sedekah al-fatihah bila kita tiada....kalau bukan anak kita! kan?

salam sayang



Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..