jumpa ustaz Don?




sungguh sinonim tv hijrah dengan ustaz Don and vice versa
sampai ke tv hijrah..
surayya tanya..
kita nak jumpa ustaz don ke mama?
kami tergelak ramai-ramai

iyelah..
ustaz don kan kawan mama?
kata surayya lagi penuh innocent
iyelah...ustaz don kawan mama kat kuis jawab saya

kenapa tak jumpa ustaz don kat kuis je
tanya saya pada surayya
tah...tak penah nampak pun ustaz don kat kuis
kata surayya yakin

awak ke kuis pun tak penah
mana nak nampak ustaz don
kata saya..
buat surayya tersenyum mengaku

mama kat kuis pun tak jumpa ustaz don..
tapi jumpa jugak sekali
kat parking ..
ustaz don panggil saya Kak Rose je

pa habaqqqqq katanya...
baq baek..jawab saya
amboi hanimun langkawi nah..
tak sudi singgah umah akak
saya berseloroh

bukan tak sudii........
ustaz don tak habiskan jawapannya...

macam tulah ustaz don
moga sentiasa humble begitu
dan majujaya

untuk tidak menghampakan iman dan surayya
tu dia...
dapat juga bergambar dengan ustaz don mereka
di tv al hijrah.........hehehhe
surayya majuk tak dapat jumpa idola...
iman ok jer...

salam
@
roselangkawi di blaque villa (homestay)

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..