Posts

Showing posts from February, 2013

Mengejar umur...

Image

B.L.E.E.D and C.R.I.B

Image

2/3

Image
alahai.. inilah masalah 2/3.mulut saya bising bila kancil emas saya yang membawa iman, yaya dan rania bergegar bila tayar menyentuh batu kerikil besar atas jalan. saya kira jalan ni di tebuk sana sini untuk di tar semula.
2/3? tanya iman. ha sudah, itu iman sudah bersuara..saya bisik pelan-pelan. yang kau sebut 2/3 tu kenapa?taula awak tu pensyarah kenegaraan. ah..saya fikir, kalau mulut saya sebut pilihanraya tadi, mungkin iman lebih faham...ye ke, faham ke dia pilihanraya tu apa? dah...kena explain pulak...saya bisik
2/3 tu apa mama? tu pecahan saya jawab, , pecahan? pecah? iye pecah! saya jawab nak tak nak nantilah kakak besar nanti kakak faham
tula mama, kalau kakak tanya, suma nak kena tunggu kakak besar!  iman dah protes! okeylah,,,2/3 tu pecahan.. pecah ye mama?  bolehlah pecah, pecah pun pecahlah..
ha macam ni, mama ada sebiji kek (biasalah, kek slalu jadi mangsa). mama potong sehiris je. mama makan. yang lebih tu mama bagi kakak.  eh banyak tu mama! tambah iman.  haaaa yang kakak dapat tu k…

Masalah Barisan

Image