Kisah Swimming Pool



Saya dah reserve untuk encik satu unit homestay cuti ini
bunyi text mesej saya pada guest Blaque Villa Homestay Langkawi

ada special rate ke?
balas guest saya

boleh runding, 2H1M saya bagi RM250 sahaja
ok jadi! balas guest saya

biasanya saya akan mintak guest bank in full payment sebelum check In
tapi guest kali ni macam liat sikit
takpe, saya raikan..

tiba hari cek in
anak buah yang uruskan kereta sewa guest dah maklumkam via text mesej
guest dah ambil kereta dan on the way ke homestay

tak ada iron ye?
kata guest
saya akan bagi upon request kerana asasnya saya tak galakkan
almaklum sudah ada kes
kalau encik nak saya boleh bagi

towel takder?
eh,,ini homestay encik..
takkan nak demand macam hotel? kata saya
tapi takpa, ada towel
saya pun boleh bagi

alamak, tak ada air-cond ke..
panas la kak!
menjerit guest pada saya

kan saya dah bagitau
ini Blaque Villa Kampung stay,,agak-agakla
rate Rm150 memang untuk unit yang ada kipas sahaja
tapi bayu sawah di sini dingin lagi menyejukkan encik ...

tapi kalau encik nak, saya boleh bagi unit yang ada air-cond
RM180 semalam, 2H1M RM360

saya tak naklah macam ni!!
kata guest
saya nak nak chek in hotel
anak-anak nak main swimming pool!

Subhanallah
ok encik, i think that will suit you best and have a nice day!

saya kalau marah memang akan speaking!
tapi agak-agaklah
awak dahlah tak bayar
main tarik tali suka hati
kita entertain awak sampai lah awak selamat sampai

homestay awak demand macam 6 star hotel

minta swimming pool?
agak-agaklah....

"fasabrun jameel...."

best regards roselangkawi@langkawi blaque villa kampung stay

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..