1 Hari 1 Resepi Bermula!

Saya Puasa hari ni..declare seorang teman walau saya tak bertanya.
sejuk juga hati saya,,iyelah, dengar perkara baik
puasa sunat ke? Rejab dah dekat kan..
kata saya berbahasa..
sambil menerawang yang Ramadhan juga dah dekat!

tak! jawabnya pendek!
puasa ganti! dia tersengeh..
Alhamdulillah...kata saya

lepas ni Ramadhan kena rajin masakla kita..
tiba-tiba isu Ramadhan pula timbul
iyelah..kata saya

saya dah ready!
terpacul dari mulut saya secara automatik
terkejut nampaknya teman saya
dengan statement saya yang macam confident

saya dah ready dengan buku resepi!
1 hari 1 resepi oleh Chef Hanieliza!
hahahhah tergelak teman saya akhirnya
mengakhiri pertemuan kami yang singkat di parking lot petang itu....



Comments

  1. nana pun tengah dok puasa ganti sekarang ni sis,huhu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rahsia Sirap sedap terbongkar!

Rumahku wangi..syurgaku..